Voorbereidingen - Reisverslag uit Bos en Lommer, Nederland van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Bos en Lommer, Nederland van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Truus

Blijf op de hoogte en volg Truus

02 Juni 2015 | Nederland, Bos en Lommer

Vandaag mijn eerste vrije dag. Ik heb nog een hoop voorbereidingen te doen voordat ik vrijdag wegga. Eerst begonnen met alle overtollige info te scheuren uit alle routeboekjes. Dat scheelt alweer 400 gram! Daarna de routes op m'n Garmin gezet. Dat heeft meer dan een halve dag in beslag genomen. Zit nog steeds in m'n badjas. Heerlijk om zo achter elkaar door te werken achter je pc zonder de tijd in de gaten te hoeven houden. Straks nog wat klusjes in huis doen (lees koelkast schoonmaken) en daarna van m'n vrije avond genieten.
Oh, gisteren afscheid genomen van mijn lieve collega's. Toch voelt het goed om nu eerst pas op de plaats te maken en te kiezen voor een nieuwe uitdaging: Rondje Barcelona! Als ik Barcelona haal tenminste, want als er een leuke baan om de hoek komt kijken, scheur ik naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 11708

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: