met de billen bloot - Reisverslag uit Zwartewaal, Nederland van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu met de billen bloot - Reisverslag uit Zwartewaal, Nederland van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

met de billen bloot

Blijf op de hoogte en volg Truus

08 Juni 2015 | Nederland, Zwartewaal

Vandaag heb ik niet gefietst. Ik heb gevlogen! Stevige wind in de rug. Weer een dag om niet te vergeten. Gister 44 km en vandaag 55 km (10 km vanwege boodschappen doen).
In het kader van je moet alles een keer gedaan hebben in je leven, sta ik nu op een naturistencamping! Eerst in de zon liggen bakken, daarna de sauna in geweest, vervolgens in de Maas gezwommen. Wat een vrijheid zeg!
Daarnet een goddelijke wokmaaltijd gemaakt met zalm op de huid en Thaise rode curry, met als toetje, ja je moet jezelf soms verwennen, een witte chocolademousse. Ik hoor jullie al zeggen, oh dat fietst ze er wel weer af...
Nu in Brielle en misschien morgen nog een dagje, want die billen mogen wel wat bruiner worden

• 08 Juni 2015 - 22:15

Tijn:

Hey deepeetje.

Zo te lezen heb je het weer naar je zin, tot een bruine togus aan toe.
    Erg leuk om je reis verslag zo te volgen. Nou niks forceren and slow down. Je eet beter dan als ik bij jou kom eten, mag ik het zelf maken.

Xxx Tijn.

• 09 Juni 2015 - 11:21

Loes:

Ieeee klinkt goed hoor ma! Hahaha

• 09 Juni 2015 - 18:41

Simone:

Hè Truus, wat heerlijk om te lezen hoe relaxed je nu bent! Even ontstressen en bovenal genieten vd vrijheid! Dikke Knuf! Xx