de zon maakte me wakker - Reisverslag uit Chiry-Ourscamp, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu de zon maakte me wakker - Reisverslag uit Chiry-Ourscamp, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

de zon maakte me wakker

Blijf op de hoogte en volg Truus

19 Juni 2015 | Frankrijk, Chiry-Ourscamp

De zon maakte me wakker

Heerlijk is dat, als je je tent uitzweet...
Vandaag 62 km. De kilometers beginnen al lekker in m’n benen te zitten. Klimmen gaat goed, voel m’n knie bijna niet.
Had ik al gezegd dat het hier een prachtige omgeving is? Glooiend en golvend, door allerlei gewassen fietsen, geen kip op de weg behalve als ik een stevig klimmetje aan het doen ben, dan komen er plotseling een hoop auto’s voorbij racen, alsof ze me willen zien ploeteren!
Gelukkig is de mais nog niet hoog, ik kan nu overal heen kijken. Dat is wel anders in het najaar, dan voel je je bijna opgesloten in het maisveld.
Het wordt tijd voor een wat luxere camping met het gemak van een wasmachine, ik begin mezelf te ruiken...Misschien morgen, you never know.
Deze camping heeft gelukkig goeie WiFi, dat is wel eens anders.
Zo leuk om alle reacties op m’n blog te lezen. Jammer dat ik niet altijd foto’s kan plaatsen, ligt aan de site denk ik.
Oh, ik had vandaag heerlijke merquez met een salade au riz en van de camping een karaf rode wijn erbij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 11802

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: