the day off - Reisverslag uit Berny-Rivière, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu the day off - Reisverslag uit Berny-Rivière, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

the day off

Blijf op de hoogte en volg Truus

21 Juni 2015 | Frankrijk, Berny-Rivière

The day off

Ken je dat, dat je denkt dat niemand je ziet en je helemaal los gaat op orichas en plotseling daarna ook op Michael Jackson en dan weer op lekkere ouwe house. Helemaal zen in m’n vel en de swing zit erin, dus jah! Gaan met die banaan!
Dan zie je in ene iemand glimlachend voorbij komen en denk je oh shit, hij zal me toch niet gezien hebben...?
Net zoals ik helemaal los kan gaan in de auto en voor het rode stoplicht erachter kom dat andere mensen naar me kijken...dan weet ik me ff geen houding te geven hahaha!
Goed, de beautysalon was dicht, dus geen massage vandaag, een volgende keer dan. Naar het strandje geweest, gezwommen in een onoverdekt subtropisch zwembad, bij de loungeclub zitten internetten, voor m’n tentje de spaghetti van gisteren opgewarmd, weer een Medoc gedronken (die begin ik wel erg lekker te vinden), liggen luieren en bedenken dat ik morgen toch echt weer op weg moet, anders kom ik nooit in Barcelona.
Alles is weer opgeladen, de was is gedaan, m’n benen hebben weer even mogen chillen, dus morgen weer op pad. Dit was een heerlijk dagje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 11801

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: