maandag, het regent - Reisverslag uit Guignicourt, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu maandag, het regent - Reisverslag uit Guignicourt, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

maandag, het regent

Blijf op de hoogte en volg Truus

22 Juni 2015 | Frankrijk, Guignicourt

Maandag, het regent

Tja, na zo’n lekker weekend is het weer moeilijk om het ritme op te pakken, zeker als je de tent nat moet inpakken. Het was daarom ook dat ik pas na 12 uur vertrok vandaag.
Heerlijk gefietst, ik kon niet stoppen, ondanks de regen, het ging zo lekker! 74 km vandaag gedaan. Onderweg een spontane duim omhoog gekregen van een automobilist, daar krijg ik extra energie van haha! Ondanks het grijze weer, slecht zicht, prachtige route gehad. Chemin des Dames gefietst, heeft ook weer met de oorlog te maken. Nog een paar begraafplaatsen gezien, zelfs van Duitse soldaten, maar niet veel meer. Gelukkig.
In de druipende regen aangekomen op een camping (12 km uit de
Route) blijkt hier een sauna te zijn (meteen gedaan natuurlijk) en voor morgenochtend een massage geregeld, duss! Na de sauna een lekkere pizza chorizo gegeten met dit keer een rosé erbij. Ik moet zeggen, erg lekker!! Ik kan me nog een fietsvakantie heugen dat ik moeite had om alcohol te drinken, 2 jaar terug, maar daar heb ik nu geen last meer van