al over de duizend kilometer! - Reisverslag uit Heudicourt-sous-les-Côtes, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu al over de duizend kilometer! - Reisverslag uit Heudicourt-sous-les-Côtes, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

al over de duizend kilometer!

Blijf op de hoogte en volg Truus

26 Juni 2015 | Frankrijk, Heudicourt-sous-les-Côtes

Vrijdag, al over de duizend kilometer

De Noren smorgens uitgezwaaid van de camping, maar kwam ze nog 4 x tegen die dag. Uiteindelijk toen onze wegen zich scheidden, nogmaals een warm afscheid genomen. Misschien komen we elkaar wel in Barcelona weer tegen. Ik moet in ieder geval tegen Eric zeggen dat Veerle de fiets haar goed bevalt!
Vandaag 72 km. Het stuk voor Verdun en na Verdun was een beetje saai, maar dat werd goed gemaakt door de Tour Du Lac op het einde. Zit nu op een camping in een mooi natuurgebied met meren. Ik denk dat ik hier een extra dagje blijf en morgen de tijd neem om de was te doen. Ja, dat is weer nodig!
Morgen uitvogelen of hier WiFi is, kampeerders vragen of zij wat zeeppoeder voor de wasmachine hebben voor mij (eindelijk weer een camping met wasmachine, hebben ze geen zeep voor ons arme fietsreizigers!), een duik in het meer nemen, luieren, lezen en zonnen. Mwah, krijg het nog druk! En dan is het alweer 3 weken dat ik op de fiets zit, man man man wat gaat de tijd toch snel, toch ben ik nog niet op de helft naar Barcelona. Maar ik ga me niet druk maken, heerlijk is dat!

  • 26 Juni 2015 - 22:54

    Tijn:

    Hey dp..1000 km gefietst..trots op je. Was het eten bij de Chinees lekker . Ik heb een keer Chinees gegeten en daar kregen ik stokbrood bij. Hahahaha. .en niet te eten. Maar goed. Nou ik lees dat jè het slecht hebt. Aan de drank. Meurende kleren. Ik zou zeggen, vooral doorgaan. Hahahaha. Ik vlieg morgen heen en weer...een dagje. We appu. Xxxtijn

  • 27 Juni 2015 - 16:03

    Caminofrans:

    Test

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 11798

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: