zondag, heet en mooi! - Reisverslag uit Villers-lès-Nancy, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu zondag, heet en mooi! - Reisverslag uit Villers-lès-Nancy, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

zondag, heet en mooi!

Blijf op de hoogte en volg Truus

28 Juni 2015 | Frankrijk, Villers-lès-Nancy

Zondag, heet, klimmen en mooi!

Gisteren een vrije dag genomen. Was gedaan en de Duitse jongens die naast me staan, opdracht gegeven voor mij een Medoc mee te nemen toen ze gingen shoppen met de auto. Goeie knullen, ze hebben ook een muziekbox die ik met Bluetooth kon activeren. Maakte ze wakker met No time to waste van Defcon 1. Hadden ze niet verwacht, we hebben een leuke dag samen gehad.
Mooie route trouwens langs het meer, wel 50 km om, maar meer voorzieningen onderweg en een uitdagende route op niet geasfalteerd. Had ik net 2 eieren gekocht bij een bakkertje die op zondag als enige open was, fiets ik daarna een hobbelroute van jewelste. Het eerste wat ik deed toen de weg weer geasfalteerd was, is onderzoeken of ze het overleefd hadden, en jawel! Morgenochtend lekker 2 eitjes koken.
Het boekje gaf al aan dat de camping in Nancy hoog boven ligt en dat het een pittige klim zou zijn. Nou, dat is een understatement! Kremineel!! Ik dacht dat doe ik wel ff want om nou een hotel te nemen zag ik niet zitten (is niet zo leuk als een camping) en veel te duur natuurlijk. Maar halleluja, ik ben op die weg wel 2 liter verloren! Ik begrijp dat in NL een hittegolf eraan zit te komen, nou, hier is hij al!
Toch leuk als je dan uiteindelijk na veel zwoegen (lees 4 km p u) op de camping aankomt en men mij een koud frisje aanbiedt en me ongelofelijk dapper vinden, dan maakt dat veel goed.
Gehaast met de tent opzetten en douchen, want het restaurant zou om 9 uur dichtgaan, viel uiteindelijk reuze mee. Nu relaxt met een koud roseetje m’n blog aan t schrijven, wel bij het restaurant gaan zitten, want bij de tent doet WiFi het niet goed. Ben wel blij om weer eens WiFi te hebben en leuke berichtjes te ontvangen.
Tijdens het eten kwam er een vrouw op mij af, hee ben jij ook de
Route naar Barcelona aan het doen? Zag t aan je routeboekje, haha. Leuk, Corrie doet hm ook in haar eentje. Ze fietst wel wat meer km per dag, dus zal haar waarschijnlijk niet meer onderweg tegenkomen. Toch leuk om andere fietsers te ontmoeten, je hebt meteen Anschluss!
Ohja, bijna 80 km vandaag gedaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 11714

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: