zondag, m'n zus is jarig - Reisverslag uit Gray, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu zondag, m'n zus is jarig - Reisverslag uit Gray, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

zondag, m'n zus is jarig

Blijf op de hoogte en volg Truus

05 Juli 2015 | Frankrijk, Gray

Zondag

Na een goeie nacht, weer eens op tijd vertrokken. Helaas heb ik niet kunnen betalen voor deze camping want ik kwam en vertrok op momenten dat de receptie niet open was en toen die wel open was, lag ik voor apegapen voor m’n tentje. Tussendoor liep ik in slow motion naar het sanitair om koude douches te nemen. Overigens kon ik niet eens een warme douche nemen, want daar had je een jeton voor nodig die je bij de receptie moest kopen, dat was te ver lopen...
Weer lekker langs de Saône gefietst, enkele Route Barree’s genegeerd, alle terrasjes onderweg aangedaan (dat waren er 2), in Graye op een camping aangekomen na 43 km, alvast de tent opgezet want ook hier is de receptie gesloten.
Toen ik hier op de camping aankwam, was een groep ouderen in een kring aan het zingen onder begeleiding van een gitarist. Ik lachte vriendelijk naar ze toen ik langzaam voorbij reed. Plotseling maakt de gitarist het geluid van een klapband en ik riep, ohhh! En moest keihard lachen. Ongeveer de halve camping lag in een deuk...heb ik dat?
Ik heb nog groentes bij me van de maaltijd die ik gisteren niet klaargemaakt heb, maar er zit hier een restaurant aan de overkant...denk dat ik die groentes morgen wel weer achterop meeneem.
Ohh, het heeft vandaag 10 spetters geregend, ik had ze geteld! Hopelijk gaat het vanavond regenen.....raarrr

  • 05 Juli 2015 - 20:58

    Hans:

    Gefeliciteerd Truus. Leuk te lezen dat je gaat zoals je bent. Mijn app doet nog steeds lullig. Schrijf je een uitgebreid verslag over dagen 19 en 20, tussendoor opslaan en daarna publiceren. Alles weg! Shit en ik heb het al zo druk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 11722

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: