topdag! - Reisverslag uit Saint-Boil, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu topdag! - Reisverslag uit Saint-Boil, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

topdag!

Blijf op de hoogte en volg Truus

09 Juli 2015 | Frankrijk, Saint-Boil

Wat een topdag!

Na gisteravond gekletst te hebben met de Engelse chauffeur die een caravan van gestrande Engelsen kwam ophalen (was ook een soort van televisiekijken voor me om te zien hoe dat in z’n werk ging), heb ik heerlijk geslapen en ging om 10 uur weer op pad.
Eerst shoppen in Beaune, leuk stadje trouwens, een prachtige route gefietst door de Grand Cru wijngaarden van Beaune. Hier mogen alleen de grondeigenaren komen en fietsers! Perfect! Dit was echt kicken, ohh wat is het toch een mooi land! En leuke stadjes waar je doorfietst, het zuidelijke sfeertje van Frankrijk komt er nu al aan. Dit is genieten!
Vandaag 72 km gedaan, kom ik op de camping aan, en wie zitten daar op de wifispot...? Heleen en Henk. Kom erbij zitten, wijntje? We gaan macaroni eten vanavond en we hebben te veel, dusss... Ja graag!
Zo gezellig! Daarna nog even in t zwembad met massagestralen (hoe heten die dingen?) gedoucht en nu nog even in t restaurant een rosé drinken en m’n blog schrijven.
Vandaag ook een Belg op de fiets ontmoet die van Barcelona terugfietst. Die was duidelijk in voor een praatje. Dus ff kletsen op t fietspad. Dat is toch anders, als je tegen de stroom in fietst, je komt elkaar daarna nooit meer tegen. Hmm, zal ik straks ook hebben waarschijnlijk...
Wat een naar leven is dit toch!
Rob sms’t me net, Laura en Rob rijden morgen langs Dijon, waar ik zit rond het middaguur, misschien even meeten. Ja leuk!! Hoop dat dat gaat lukken!!