Rob en Laura kwamen even langs! - Reisverslag uit Cluny, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu Rob en Laura kwamen even langs! - Reisverslag uit Cluny, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

Rob en Laura kwamen even langs!

Blijf op de hoogte en volg Truus

10 Juli 2015 | Frankrijk, Cluny

Rob en Laura kwamen even langs!

Weer een fantastische dag vandaag. Nu wel heel bijzonder want Rob en Laura kwamen om 12 uur langs op de camping! Ik stond al op het punt van vertrekken toen ik hun sms ontving dat ze over een uur bij me zouden zijn. Onwijs leuk!! Lekker gekletst, veel gelachen, geknuffeld en icetea gedronken. Zooo leuk dit!
Daarna heb ik ze uitgezwaaid, zij hoeven nog maar 500 km te rijden naar hun bestemming waar ze meteen in het privezwembad duiken haha!
Daarna ben ik ook vertrokken naar Cluny, nog geen 30 km. De eerstvolgende camping is over minstens 55 km en het was al laat, dus ik koos voor de relaxte weg. En dat was een goeie keuze, want wie kom ik daar tegen...? Johan, de Belg met de zachte g. We staan samen op 1 plek en straks drinken we een lekkere Macon op die we net gekocht hebben bij een wijnboertje. Ik ben nu eerst even aan het eten in t stadje bij een Bistro waar ze lekkere chille lounge house op hebben staan. Verderop in de straat speelt een band oude nummers zoals The Wall te spelen. Gelukkig overstemt onze muziek haha!
Man man man, wat een fantastische vakantie is dit zeg! Ik geniet er met volle teugen van!
Ohja, gisterochtend belde een detacheringsbedrijf, zat net te lunchen onder een Plataan, leuk gesprek gehad. Ze proberen me een baan aan te bieden als trainer voor 1 september. Wat zou dat fijn zeg, binnenkort spreken we elkaar weer.
Een salade bestelt, hoop dat die zo komt, want ik wil die Macon wel soldaat maken met Johan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 11721

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: