dagje niksen - Reisverslag uit Thurins, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu dagje niksen - Reisverslag uit Thurins, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

dagje niksen

Blijf op de hoogte en volg Truus

14 Juli 2015 | Frankrijk, Thurins

Dagje niksen

Lekker geslapen in een echt bed, ramen wagenwijd open en een lakentje half over meheen. Na het ontbijt ben ik weer even gaan liggen en werd ik om half 1 wakker. Nahja, had het zeker weer nodig.
Gisteravond het vuurwerk gezien, het hele dorp was daar, inclusief baby’s en peuters, opa’s en oma's. Daarna een optreden van de plaatselijke brandweermannen, dansend op sensuele muziek haha, die kerels kunnen er wat van!
Nadat ik m’n laatste voorraad aan kaas en worst had opgemaakt, dacht ik dat het wel eens tijd werd om m’n band te gaan plakken. Zoo geen zin in! Plekje in de schaduw achter het hotel gezocht en op m’n gemak gekeken wat er nou aan de hand was. Blijkt dat de laatste lek niet goed geplakt was, ik weer... Dat gat zat precies op een naad vlakbij het ventiel. Gut.
Op advies van Rob ook even de buitenband goed bekeken, alles in orde. (Had ondertussen al wel de fietsenwinkel in t volgende dorp gemaild) Nog even getest en jawel, hij is weer goed! Ik heb weer vertrouwen in zowel mijn fiets als mijzelf!
Weer een keer gedoucht en daarna een koele rosé besteld met een plateau kaas met stokbrood, anders ben ik gelijk hoteldebotel...
Het leven lacht me weer toe, heb er weer zin in en ik denk dat ik deze break ook gewoon nodig had. Sommige dingen gebeuren met een reden. Truus, je moet nog beter op jezelf letten en goed voor jezelf zorgen! Je bent geen 25 meer...! (Al is m’n geest wel in die periode blijven hangen...)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 11717

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: