lekker windje - Reisverslag uit Connaux, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu lekker windje - Reisverslag uit Connaux, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

lekker windje

Blijf op de hoogte en volg Truus

25 Juli 2015 | Frankrijk, Connaux

Lekker windje (in NL storm?)

Om 6 uur ging de wekker en die heb ik netjes uitgezet. Goed, een uur later schrok ik wakker en besefte dat het goed was om nog een extra uur geslapen te hebben want het was een slapeloze nacht.
Uiteindelijk nog voor 9 uur vertrokken en een mooie route door de Ardèche gefietst, zo eentje met sterio krekels, kleine rotsformaties, geurende bosjes en weinig klim (tenminste geen steile). Er stond een flinke wind die redelijk koel aanvoelde en dat maakte het zeer aangenaam. Nu ik voor m’n tent op de camping zit (een terrassencamping) waait het flink en is de temperatuur zelfs frisjes (27 graden nog). Nog net geen vestje aan zeg maar. Dat zal waarschijnlijk lekker slapen vannacht.
Morgen nog maar 30 km naar Avignon. Kan ik net de laatste dag van het festival meemaken. Vandaag iets van 55 km gedaan en op tijd gestopt vanmiddag. Bevalt me goed!
Het is zaterdagavond half 10 en ik ga zo m’n bedje in (mooie, maar beetje saaie camping, maar ik ben natuurlijk verwend). M’n Italiaanse buurvrouw is een slaapliedje aan het zingen voor haar zoontje, ik word er ook wel slaperig van...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 11707

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: