een vakantie IN een vakantie - Reisverslag uit Tuchan, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu een vakantie IN een vakantie - Reisverslag uit Tuchan, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

een vakantie IN een vakantie

Blijf op de hoogte en volg Truus

03 Augustus 2015 | Frankrijk, Tuchan

korte vakantie IN een vakantie, ja dat kan

Lekker een paar dagen vakantie genomen in Cap d’Agde aan het strand. Hotelletje gepakt en het er even van genomen. Heerlijk hier op het nudistenstrand, lekker rustig, prima zonnebed met parasol en toch een beetje verbrand...echt egaal bruin zal ik niet worden, m’n armen en benen zijn veel te bruin!
Pas aan het einde van de middag weer m’n fiets gepakt en naar m’n route teruggekeerd. Campings zijn hier overbevolkt, schreeuwerig en vies, dus op advies van Benjaminse (routeboekje) naar de eerstvolgende camping landinwaarts gegaan. De lucht zag er al donker uit toen ik vertrok, maar ik dacht dat red ik wel die 23 km. NOT! Ik kom in een ongelofelijke onweersbui terecht in the middle of nowhere. Donker, m’n lamp deed het om spooky redenen niet, nergens een plek om te schuilen en de flitsen waren erg dichtbij en ik moest nog zo'n 15 km. Dit heet stress.
Uiteindelijk om 21:30 aangekomen op de camping, waar uiteraard de receptie dicht was. De man van de bar zei, joh, zoek gewoon een plekkie en zet je tent op, dan neem je nu eerst ff een bakkie koffie, neem een broodje mee naar de tent en zeg niks tegen de patron. Zo gezegd... Kreeg nog hulp van een Franse knul die met met zijn zaklantaarn bijscheen.
Eenmaal in de tent met m’n broodje merguez en blikje koud bier, kon ik de spanning weer loslaten...pfff!

  • 04 Augustus 2015 - 11:57

    Loes:

    Spannend verhaaltje! Gelukkig met een goed einde =)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 11723

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: