Salvador Dali - Reisverslag uit Figueres, Spanje van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu Salvador Dali - Reisverslag uit Figueres, Spanje van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

Salvador Dali

Blijf op de hoogte en volg Truus

10 Augustus 2015 | Spanje, Figueres

Salvador Dali

Extra dagje in Figueres om naar het theater museum van Dali te gaan en om de rest van mijn reis te plannen.
Vanochtend vroeg naar het museum vertrokken (hier bijna om de hoek) zodat er nog geen rij met mensen voor de entree staan te wachten. Die Dali, wat een briljante mafketel is dat zeg! Echt Out of the Box kunstenaar. Mijn iPhone was snel leeg door alle foto’s die ik gemaakt heb.
Eenmaal thuis in de hostal ben ik mijn laatste kilometers eens gaan bekijken. Wat ga ik doen en waar ga ik verblijven als ik in Barcelona wil zijn. Hoe ga ik terug en hoe gaat m’n fiets terug? Wat kost t allemaal en hoe kan ik t het lowbudget doen...
Ik kwam er niet uit, teveel opties die allemaal ook iets tegen zich hadden. Eerst even geslapen. En dat heeft me goed gedaan want daarna heb ik kunnen besluiten wat te doen.
Alles voor de terugreis heb ik nu geregeld en mijn laatste camping wordt in Blanes aan de kust. Hier blijf ik ruim een week. Vanuit Blanes kan ik gemakkelijk met de trein naar Barcelona uitstapjes maken, zonder daar te overnachten (lees duur) en geniet ik van de vrijheid op een camping (lees goedkoop & gezellig) en kan ik ook nog het strand op (lees voor de deur).
Zo, dat is geregeld, nu (22:00 uur) eerst lekker tapas eten op het Rambla!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 11712

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: