verhuizen op de camping - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu verhuizen op de camping - Reisverslag uit Blanes, Spanje van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

verhuizen op de camping

Blijf op de hoogte en volg Truus

18 Augustus 2015 | Spanje, Blanes

Verhuizen op de camping

Prima geslapen. Het zonnetje scheen weer lekker de volgende dag, dus alles schoon kunnen maken en laten drogen. De tent heb ik 50 meter verderop gezet, daar waarvan ik dacht dat daar het water sneller wegloopt naar de put omdat het iets hoger ligt (scheelt misschien 2 cm), mocht het weer een keer gebeuren...you never know.
M’n Duitse buurvrouw met dochtertje wilden dit niet nog een keer meemaken en die heb ik uitgezwaaid. Zij gaan bij vrienden in Barcalona logeren.
Als mensen vertrekken, krijgen de achterblijvers vaak spullen die zij niet mee kunnen nemen. Zo heb ik al een parasol, een plastic luchtbedje voor op het strand en kreeg ook nog een grote bbq aangeboden met een grote zak vol houtskool, maar die heb ik niet aangenomen want waar laat ik die zak?
Goed, alles loopt weer als voorheen.
s’Middags lekker op t strand gelegen, scheelt wel zeg, zo’n bedje...viel gelijk in slaap haha!
De volgende dag heb ik er ook weer flink van genoten. Zelfs een beetje verbrand, ik ben dit natuurlijk helemaal niet gewend, uren op het strand liggen. Bevalt me eigenlijk wel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 11797

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: