life is good! - Reisverslag uit Sanchey, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu life is good! - Reisverslag uit Sanchey, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

life is good!

Blijf op de hoogte en volg Truus

01 Juli 2015 | Frankrijk, Sanchey

Life is good!

Gisterochtend eerst eens de tijd genomen om m’n blog te schrijven, relaxt m’n spullen ingepakt, in t dorp flink geshopt en ging weer op weg. Hans en ik hadden zo half om half op een volgende camping afgesproken. Ja, je weet natuurlijk nooit wat er onderweg allemaal kan gebeuren...
Omdat de hitte gister nogal wat energie eiste, heb ik een siësta gehouden onder een boom. Daarna duurde het wel even om weer fris en kwik de weg op te gaan, beetje loom zeg maar, maar rustig aan weer verder geploeterd. Sommige stukken zijn plat, soms door het bos lekker in de schaduw fietsen. In het laatste geval is t wel belangrijk om je mond dicht te houden anders vliegen de insecten zo naar binnen...
Plotseling kom ik een tegenligger op de fiets tegen, is het Corrie! Hee! Rij jij niet verkeerd, vroeg ze. Midden op het fietspad een tijdje staan kletsen en toen bleek dat zij verkeerd was gegaan. Ze vond het heel fijn om mij tegen te komen en er zo dus achter te komen dat ze fout ging. De laatste keer dat dat haar overkwam, is ze uit woede die dag 170 km gaan fietsen! Dus daar heb ik haar voor kunnen behoeden haha!
Tijdens het sloom fietsen in een dal, hoorde ik vreemde, exotische vogelgeluiden. Naar mate ik meer boven kwam, zag ik daar een grote kersenboomgaard die blijkbaar met een stereo-installatie de vogels wegjaagt en zo de kersen beschermt. Heel apart. Ik heb het met m’n gopro opgenomen. Volgens mij doen ze dat in de Betuwe door middel van kanonnen... dan is dit leuker haha.
Kwam vrij laat en hijgend op de camping aan. Hans heeft mij uit eten gevraagd en dat kon ik uiteraard niet weigeren hihi. Hier is alles, zegt Hans, ik denk dat ik hier een paar dagen blijf; lekker zwemmen, zonnen, wasmachine gebruiken, restaurantje, koud biertje...ik dacht, dat is een strak plan!! Gisteravond tot 2 uur zitten kletsen. Hans is verander-manager geweest en zat vol met ‘out of the box’ verhalen. Echt genoten!

Hm, m’n belletje is gegaan, de was is klaar, ik duik zo het zwembad maar eens in...echt heel naar hier...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 11810

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: