aan de kust, de Zeeuwse kust - Reisverslag uit Nieuwesluis, Nederland van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu aan de kust, de Zeeuwse kust - Reisverslag uit Nieuwesluis, Nederland van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

aan de kust, de Zeeuwse kust

Blijf op de hoogte en volg Truus

10 Juni 2015 | Nederland, Nieuwesluis

50 km. Had gisteravond een flesje Rioja bij de boer gekocht, heb hem bijna leeg gekregen, was te lekker! Vandaar dat ik pas tegen de middag vertrok...
En wat een mooie kust hebben wij in Nederland zeg! De kustweringen, windmolens, bruggen hebben veel indruk op me gemaakt. Het is hier leeg, wel veel toeristen en campings en bungalowparken, maar je komt bijna niemand tegen, zo weids. Hier is ruimte.
Vandaag bij de Zeeuws Vlaamse kust De Groede een camping, grote, luxe camping waar ik een privé plekje heb. Als ik morgen voor 10:00 uur weg ben, dan is t voor de halve prijs. Dus, vanavond vroeg naar bed! Nu nog aan het genieten op een strandpaviljoen Puur van de komende zonsondergang. Uiteraard onder het genot van een heerlijke chardonnay, of twee...

• 11 Juni 2015 - 08:11

Je Dochter:

Goed zo mam, lekkere wijntjes drinken ;-)