shoppen - Reisverslag uit Houplines, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu shoppen - Reisverslag uit Houplines, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

shoppen

Blijf op de hoogte en volg Truus

15 Juni 2015 | Frankrijk, Houplines

Shoppen

Van de admiraal (de man met het titanium been) kreeg ik het advies om naar Carrefour te gaan in Armentieres want daar verkopen ze alles wat los en vast zit en dus ook wel zo’n stekkertje.
Ik ging met goede moed en schone kleren aan, op pad. Het duurde wel even voordat ik de juiste Carrefour gevonden had vanwege wegopbrekingen (altijd leuk als mensen uitleggen hoe je moet rijden, terwijl ik gewoon op m’n Garmin kijk).
Wat een grote zaak zeg! Had m’n rolschaatsen wel mogen meebrengen! Eerst het noodzakelijkste, het stekkertje, gekocht. Daar gelijk uitgeprobeerd natuurlijk... Vervolgens ben ik eens lekker gaan shoppen. Ik kwam na 21 km fietsen thuis met een goddelijke droge worst van de Ardèche, een geitenkaasje die je snel moet opeten want anders stroomt ie leeg, een klein flesje haut-medoc, alle ingrediënten voor een spaghetti met verse pecorino en een lekkere douchefris.
Na heerlijk geluncht te hebben, ben ik voor m’n tentje in slaap gevallen en werd pas half 8 wakker. Had het zeker nodig?
Gelijk voor 2 dagen spaghetti gemaakt, lekker handig! Kwamen een paar honden van de camping langs om te kijken waar die lekkere geur vandaan kwam, die heb ik moeten teleurstellen, ‘hoepel op naar je baas!’
Met een zeer tevreden gevoel ben ik nu lekker weer m’n blog aan t schrijven, mail en berichten checken en bedenken dat ik niet eens zover van de route ben afgeraakt.

  • 16 Juni 2015 - 18:58

    Laura:

    Klinkt goed Truus! En ja de Carrefour kan super groot zijn! Rob en ik zijn ooit in een Carrefour Planet geweest die was gewoon twee verdiepingen hoog! Verkochten ze zelfs koelkasten en kinderwagens haha!
    Geniet er lekker van! Liefs, Laura

  • 16 Juni 2015 - 22:28

    Tijn:

    Hey dp..zo te lezen gaat het oké. .
    Franse platteland, plan de campagne. Volgende week ff kijken, moet voor bisness naar france. Kijken of ik in de buurt ben..ff vin rouge soldaat maken. Moet naar Rouen , is dat in jou buurt? X tijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 11838

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: