weer helemaal happy - Reisverslag uit Serrières, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu weer helemaal happy - Reisverslag uit Serrières, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

weer helemaal happy

Blijf op de hoogte en volg Truus

16 Juli 2015 | Frankrijk, Serrières

Zo, vanochtend 2 nieuwe buitenbanden (weliswaar geen Schwalbe) en binnenbanden, nieuwe remblokjes en een nieuw pompje geregeld. Was ff zoeken naar de juiste fietsenmaker, Fun Cyclos, maar werd direct goed geholpen. Weer helemaal blij op weg!
Daarna in t dorp een bakkie gedaan, fruit en drinken gehaald en ben nu langs de Rhône aan het fietsen, zo'n 50-60 km lekker plat. Ik ga als een speer!
Laat me nu verwennen met een lekkere maaltijd en dessert van verse cheesecake met vruchten. Ik zit op een terras wat overdekt is met kiwi's, ik kan ze zo pakken, maar pas eind november zijn ze rijp dus dat doe ik maar niet.
Latersss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 11854

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: