Eem Franse avond - Reisverslag uit Saint-Ambroix, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu Eem Franse avond - Reisverslag uit Saint-Ambroix, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

Eem Franse avond

Blijf op de hoogte en volg Truus

24 Juli 2015 | Frankrijk, Saint-Ambroix

Een Franse avond met lekkernijen uit de streek

Nou heb ik gisteren maar 60 km gefietst en kom ik toch volledig stuk aan op de camping. Was natuurlijk veel te laat vertrokken en het was tegen de 40 graden. Ik moet mezelf er dan toe zetten om ook te blijven eten onderweg, je hebt namelijk alleen maar dorst.
3 fietsers ontmoet die ook op weg zijn naar Barcelona, lekker mee gekletst. Op deze camping was er een Franse avond georganiseerd en of ik ook kom. Tuurlijk! Ik was veel te moe om zelf te gaan koken dus die keuze was snel gemaakt. Eerst gehangen in t zwembad, was de enige hier dus ik kon lekker drijven, volledig ontspannen.
1 lange tafel met 30 campinggasten, goddelijk eten, met Vlamingen en Fransen gezellig zitten kletsen. Weer een leuke avond! Ik had ondertussen ook besloten om een dagje extra te blijven want ik was echt moe.
Maar goed ook, want de volgende ochtend werd ik pas om 11:30 wakker. Heerlijk geslapen! De hitte eist meer energie op dan dat ik denk en ik moet daar veel beter mee leren omgaan. Morgenochtend ga ik er vroeg uit en stop al voor de middag (dat is de planning) en vanavond maak ik pasta met courgette, ui, tomaat en merquez. Vanmiddag even het stadje St. Ambroix in geweest en m’n teennagels laten lakken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 11826

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: