7 is toch een geluksgetal? - Reisverslag uit Tuchan, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu 7 is toch een geluksgetal? - Reisverslag uit Tuchan, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

7 is toch een geluksgetal?

Blijf op de hoogte en volg Truus

03 Augustus 2015 | Frankrijk, Tuchan

7 is toch een geluksgetal?

Vanochtend om 6 uur de wekker netjes uitgezet en vervolgens om 7 uur wakker geworden... Ik had expres geen brood besteld bij de receptie voor vanochtend omdat ik voor 8:30 weg wilde rijden.
Ik had m’n fiets helemaal opgezadeld en wil van m’n kampeerplek wegrijden, blijkt m’n voorband leeg te zijn! Dit is nummer 7!
Afijn, ik raak er al gewend aan, alles van m’n fiets gehaald, fiets op z’n kop gezet, band geplakt en vervolgens m’n zwarte handen flink gewassen (wel fijn dat dit op de camping gebeurt en niet ergens onderweg in the middle of nowhere).
Nog een bakkie gedaan op de camping, en 9:30 vertrokken. In het eerstvolgende dorp met supermarkt de boodschappen gedaan en, ja het wordt vervelend, weer een hele mooie route gefietst. Het is me niet gelukt om bijna 80 km te doen want daarvoor was het te laat en daarom te heet.
Nu in Tuchan op een grappige camping met kleine plekken in het bos die in terrassen verdeeld is. Eindelijk weer eens Nl fietsers tegengekomen (ook Amsterdammers) die een eigen route volgen. De campings zijn nu voller omdat de Fransen nu ook vakantie hebben, maar er is nog steeds een plekkie voor mijn kleine tent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 11849

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: