stel je eens voor... - Reisverslag uit Nuelles, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu stel je eens voor... - Reisverslag uit Nuelles, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

stel je eens voor...

Blijf op de hoogte en volg Truus

12 Juli 2015 | Frankrijk, Nuelles

De Beaujolais is bijna op... sorry Rob...

Stel je eens voor: je hebt slecht geslapen, gaat laat op pad, het is nergens meer plat, het is bloedheet (32 graden), je weet dat er onderweg geen campings zijn, daarnaast is t zondag dus bijna alles dicht, je bent na 50 km al helemaal kapot, je gaat zitten bij een auberge op t terras en je krijgt de plaatselijke Beaujolais wit te proeven... en hij is goddelijk, dus je neemt een fles (rood dan weliswaar want ik heb geen koelkast bij me) van de buurvrouw van de auberge mee, dat heeft ze even voor me geregeld, gaat op zoek naar die ene gite die ook een camping heeft, die blijkt nergens te vinden of is reeds failliet, je weet dat de eerstvolgende camping minstens 25 km is (lees minimaal 3 uur fietsen met deze klimmetjes) , je besluit dan maar een chambre d’hotes te nemen, je beseft in ene dat je dus geen tent hoeft op te zetten en je in een echt bed gaat slapen, een privé douche hebt en al zelfs het ontbijt voor morgenochtend geregeld is, dat na het openen van deze rode Beaujolais, het leven je weer tegemoet straalt!
Tsjonge wat een dag! Echt mooi fietsen hier...!