spectaculaire afdaling naar de Rhône - Reisverslag uit Condrieu, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu spectaculaire afdaling naar de Rhône - Reisverslag uit Condrieu, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

spectaculaire afdaling naar de Rhône

Blijf op de hoogte en volg Truus

16 Juli 2015 | Frankrijk, Condrieu

Vandaag lekker vroeg gestart. En dat was maar goed ook want de zware klimmetjes waren anders niet te doen in de hitte. De gehele afdaling van kilometers lang, heb ik opgenomen met m'n gopro. Werkelijk fantastisch!
Kom ik op de camping aan bij de Rhône, is m'n voorband weer plat! Na een paar tranen en een koud biertje, direct aan de slag gegaan en wat blijkt...geen lek te vinden! Zelfs onder water bleek er geen lucht te komen uit m'n band. Noujazeg!
Gesproken met een gezin die net terugkomen van een wereldfietsreis van een jaar. 2 kleine kinderen erbij. Geweldig! Ze zijn nu bijna thuis.
Ik vertrek nu met gemengde gevoelens van de camping, ben benieuwd of ik vandaag weer een platte band krijg (en of dat ook vlak voor een camping gebeurt...)