winderige woensdag - Reisverslag uit Authuille, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu winderige woensdag - Reisverslag uit Authuille, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

winderige woensdag

Blijf op de hoogte en volg Truus

17 Juni 2015 | Frankrijk, Authuille

Winderige woensdag

42 km. Prachtig heuvellandschap met pittige korte klimmetjes en afdalingen met tegenwind. Dan denk je, ja eindelijk boven en dan blijkt de afdaling niet zo spectaculair te zijn als je gehoopt had door tegenwind.
Maar dat mag de pret niet drukken want iedere keer denk ik dan, Truus, dat zijn de voorbereidingen van het echte werk! Merkte wel dat ik gisteren veel km gemaakt had, was erg stijf vandaag. Vandaar niet veel km en half 6 gearriveerd op de camping. Niemand aanwezig bij de receptie. Er hing een briefje, als ik er niet ben, zoek dan maar een plekje uit en dan kom ik later wel langs. Nou dat zegt genoeg. Een prachtplek uitgezocht natuurlijk en toen ik later de patron ontmoette, ben ik verwend met fles jus d'orange, ijskoud water, cakejes, WiFi, infoboekjes over de omgeving en verhalen over de eerste wereldoorlog. Er zijn hier toen op 1 dag 30.000 mensen omgebracht. Volgend jaar 1 juli is het
100 jaar geleden en dan wordt dat uitgebreid herdacht. Dan zal het hier stervensdruk zijn, of dit is eigenlijk een onbedoelde verkeerde woordspeling.
Deze camping heeft een waarachtig restaurant waar een heel menu voor maar €13,- is inclusief een halve fles wijn. Dus daar ben ik nu aan het genieten.

  • 17 Juni 2015 - 22:37

    Tijn:

    Leuk dp..je hebt t lekker..genieten maar..xxx dp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 11843

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: