dinsdag - Reisverslag uit Courmelois, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu dinsdag - Reisverslag uit Courmelois, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

dinsdag

Blijf op de hoogte en volg Truus

23 Juni 2015 | Frankrijk, Courmelois

Dinsdag

Na een veel te korte (een uur) massage, nog even gezwommen in het overdekte zwembad. Pas na 12 uur vertrokken, beetje sloom...komt door de massage denk ik, was volledig van de wereld.
63 km vandaag, gelukkig droog en niet koud. Het schijnt morgen en daarna bloedheet te worden, lekker!
Vandaag Reims! Leuke manier van binnenkomen: langs de rivier (kanaal geloof ik) fietsen zonder verkeer en als je de stad in wil, kun je zo een afslag nemen en hop, dan zit je in t centrum. Ben even naar de kathedraal gegaan, VVV geweest, terrasje gepakt toevallig bij de uitgang van een voortgezet onderwijs (genoten van de tieners die elkaar willen behagen maar dat nog niet helemaal in de vingers hebben), boodschappen gedaan omdat ik naar een municipaaltje ga. En daar hebben ze behalve een kampeerplek, douche en wc, niets anders. Dus vanavond stokbrood met Franse kaas en saucison sec, banaan, tonijn uit blik en een gemoedelijk zonnetje in het gezicht tijdens het diner. Moet nog wel ff m’n bed opblazen met de schnozzel, oh, en nog douchen. Dan zit vandaag er weer op.