vrije dag, ehh, wat is t voor dag vandaag? - Reisverslag uit Pontailler-sur-Saône, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu vrije dag, ehh, wat is t voor dag vandaag? - Reisverslag uit Pontailler-sur-Saône, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

vrije dag, ehh, wat is t voor dag vandaag?

Blijf op de hoogte en volg Truus

07 Juli 2015 | Frankrijk, Pontailler-sur-Saône

Vrije dag, welverdiend

Vannacht m’n powerbox weer eens opgeladen, daarmee kan ik 7 tot 8 x m’n phone opladen, hoe heb ik ooit zonder gekund?
Lekker uitgeslapen, half 9 bakkertje, un baguette et un petit pain au chocolat zoals gewoonlijk, paar platte perziken en een bak thee. Uurtje voor me uit staren en een soort van wakker worden (of heet dit een kater?), bedenken wat ik eens ga doen vandaag...
Okay, de was doen want ze hebben hier een wasmachine, boodschappen in t dorp aan de overkant van de Saône doen, echt heel jammer dat die chocoladedanoontjes per 4 stuks gaan (heb ze dus maar achter elkaar opgegeten), vanavond dan maar die groentes opmaken, zwemmen, achterrem nakijken (snap nu wat ik verkeerd gedaan heb, iets heel simpels natuurlijk pfff) steeds alles verplaatsen naar de schaduw, mieren wegjagen, de was nog een keer doen want de machine blijkt stuk, wachten op de patron totdat de receptie weer opengaat zodat ik dat kan melden, uiteindelijk de was opgehangen, uur later opvouwen en in de kast leggen (neehjoh gek), weer even zwemmen, eindelijk tijd voor een koud biertje.
Ja joh, hard werken hoor zo’n vrije dag! Je kan beter gewoon fietsen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 11823

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: