mijn verjaardag - Reisverslag uit Mata-rodona, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu mijn verjaardag - Reisverslag uit Mata-rodona, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

mijn verjaardag

Blijf op de hoogte en volg Truus

07 Augustus 2015 | Frankrijk, Mata-rodona

Mijn verjaardag

Dagje vrij genomen. De Fransen tegenover mij hebben me met de auto meegenomen naar een fietsenmaker zo’n 20 km verderop. Zij hadden ondertussen ook een nieuwe binnenband nodig; ben de enige niet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 11847

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: