word volop verwend - Reisverslag uit Blanchard, Verenigde Staten van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu word volop verwend - Reisverslag uit Blanchard, Verenigde Staten van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

word volop verwend

Blijf op de hoogte en volg Truus

17 Juli 2015 | Verenigde Staten, Blanchard

Word volop verwend

Kom ik gisteravond oververhit op een leuke camping aan, krijg ik een prachtplek in de schaduw toegewezen, krijg ik van de buren een heel dik ligbed (zitten korrels in ofzo) aangeboden omdat ze zoveel respect voor me hebben en ze supertrots zijn op me. Lief he!
Had smorgens direct nieuwe binnen- en buitenbanden op m’n fiets laten zetten bij Fun Cyclos, nieuwe remblokjes en een nieuw pompje. Daarna op weg. 72 km gedaan op plat parcour langs de Rhône. De temperatuur liep op een gegeven moment op tot bijna 40 graden! Ook dan is het afzien. Ik heb heel veel gedronken. Als ik een theezakje in m’n bidon gedaan zou hebben, had ik lekkere thee... Je zweet t er allemaal uit en dat scheelt in het toiletpapier.
Vandaag een relaxdagje. Vanochtend vroeg een goddelijke cappuccino aangeboden van de buuf met extra schuim. Daar word je vast blij van zegt ze, de schat!
De was gedaan en hangt aan de lijn, is binnen notime droog en zo het zwembad in. Me alvast voorbereiden op de pittige klim (ruim 400 m aan 1 stuk klimmen, daarna nog een klim van 500 m) van morgen. Ik ga proberen heel vroeg te vertrekken. Maar ik ken mezelf, meestal is het savonds te gezellig om vroeg naar bed te gaan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 11814

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: