nieuw e-mailadres - Reisverslag uit Tuchan, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu nieuw e-mailadres - Reisverslag uit Tuchan, Frankrijk van Truus Stempvoort - WaarBenJij.nu

nieuw e-mailadres

Blijf op de hoogte en volg Truus

03 Augustus 2015 | Frankrijk, Tuchan

Al een tijdje doet m'n upcmail adres het niet meer op m'n iPhone. En daar kreeg ik automatisch reacties op m'n blog te lezen. Nu niet meer dus en dat vind ik erg jammer. Ik kan het hier helaas niet uitvogelen waarom dat is en hoe ik dat kan oplossen.
Stel, je hebt behoefte om te reageren op m'n blog, wil je die dan cc-en naar truusvanstempvoort@outlook.com ?
Lijkt me leuk om van je te horen

  • 04 Augustus 2015 - 12:33

    Loes:

    Je emailadres van waarbenjij.nu heb ik nu ingesteld op dat andere emailadres, dus dan ontvang je alles weer mam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Truus

Actief sinds 29 Mei 2015
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 11811

Voorgaande reizen:

05 Juni 2015 - 01 Augustus 2015

Rondje Barcelona

Landen bezocht: